Post by tioncidadinto on Feb 19, 2022 2:22:14 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke utholdenheten ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Evolution 2022 version ▞▞▞
BH. Søle
Bra spill. Vil la deg spille i timevis. Jeg liker grafikken.Imidlertid fortsetter spillet å fryse når du går ut av tårnet, så vel som når du ser en video for å gjenopplive deg selv. Rett opp disse feilene.
Jeg kan ikke engang gå inn i rommet for å kjempe mot den første røde fuglen..det sparker meg tilbake til startskjermen min
vel, jeg har et problem i spillet min anmeldelse forblir de samme 5 stjernene, men gjelder trofeene i google play og trofeene i spillet er de ikke synkronisert noen trofeer jeg fikk dem i spillet, men ikke i google play, når dette skjer må tilbakestille alt og prøve å huske miss-trofeene jeg må alltid sørge for at jeg er koblet til google play før du spiller, kan du rette dette til å være automatisk når jeg kobler til google play det samler inn alle belønninger i spillet
Jeg var bare noen dager unna å få belønningen for å logge på i 20 dager. Jeg spilte bokstavelig talt dette spillet i går kveld, akkurat som alle andre dager. Jeg vet at jeg ikke gikk glipp av en dag.Da jeg åpnet spillet i dag, som ikke var første gang jeg åpnet spillet i dag, hadde det tilbakestilt og ga meg belønningen for å logge inn i 1 dag. Nå må jeg vente i 20 dager til for å prøve å få en belønning som jeg sannsynligvis ikke vil få igjen. Dette øker frustrasjonen min over at myntene som ble tildelt i kamp ikke er riktige.
Spillebrettet endres aldri. Du kan ikke få tingene til å utvikle seg dag nok. Dere endrer formatet, og nå kan dere ikke gjøre karakterene på maksnivået sterkere eller bruke prestisjetotemene. Kostnaden for å få mer kontroll eller edelstener er for høy. Dere gir ikke ut for og femstjerners karakterer nok til å gjøre det morsomt heller. Jeg er ferdig.
Topp👍
Jeg synes dette gikk for langt med Angry Birds, det fikk det til å se ut som en krig pågikk på bildet eller hva som helst. Jeg liker de andre Angry Birds-spillene, men jeg beklager Rovio, men jeg liker det ikke, det er ikke like klønete. Først et spill om fugler som blir skutt mot griser som steiner, deretter et spill om fugler og griser som kjemper i hjel. Du gjorde denne ideen med Angry Birds Fight og Angry Birds EPIC. Jeg liker fortsatt Angry Birds-spillene, men ikke dette, beklager.
Søppel. Forferdelig grafikk. Vil ikke anbefale.
Alle ting som har video knyttes til vil ikke åpnes. Dritt irriterende. Du kan se på video men etter video er ferdig frezze hele spill. 👎 trenge dette til bli fikse
Elsker spillet. Kjæresten min og jeg pleide å leke hele tiden. Jeg er ikke gal av det faktum at når du først kommer til et visst nivå er det ingen utfordring lenger. Blir veldig lei. Skulle ønske kampanjene, speideroppdragene og reisene ble vanskeligere etter hvert som du går opp i nivå og ikke begrenset til 22 000 for kampanje og 30 000 for speideroppdrag. Det føles som om det ikke er noen vits lenger.
Så langt så bra.
AB Evolution 2022 Rol ijro etiladigan hyhs
Jeg liker kampene, men liker ikke hvor vanskelig det er å få tak i temafuglene!!! Jeg har mange problemer med at spillet fryser mens det lastes etter en kamp og deretter slår seg av og må starte spillet på nytt. Den nye endringen i spillet suger fordi nå kan du ikke selge totemene for penger!!! Jeg mister også 10 nøkler fordi den fryser under lasting mellom kamper og slår seg av. Når jeg starter spillet igjen, er det ingen kamp, og jeg mistet mine 10 nøkler jeg hadde tjent for Dungen-kampen.
Morsomt spill, digger det.
Sannsynligvis det beste angry birds-spillet jeg har spilt, problemet er at jeg ikke kan gjenopprette kontoen min fra 2017, og jeg kan heller ikke lagre fremdriften i 2021 fordi Facebook blokkerte dette spillet fra å bruke innebygd pålogging, jeg kan ikke logge på Facebook fra angry birds evolution Facebook vil ikke la meg
Ganske bh-app. Men veldig treig!
Morsomt spill, men mye grining. I dag 9. oktober 2018, har fortsatt problemer med arenaen. Hvis jeg prøver en runde, etter å ha vist "leter etter motstandere", faller den tilbake til kartet, jeg mister en tur, ingen nøkler og daglig utfordring registrerer ikke spillet. Dette forhindrer belønning og fremgang med å jevne fuglene. Jeg har tilbakestilt appen mange ganger, og denne ID-en skjer fortsatt. Vennligst løs Rovio
Bra spill. Jeg likte det. Jeg mislykkes eller består alltid på et nivå. Ta med flere endringer i dette spillet. Spillene dine er veldig bra.
Avhengig
Dette spillet er fantastisk! Spillmekanikken, variasjonen av griser og fugler, og evolusjonsprosessen. Men det er ikke perfekt. Speidermekanikeren er ikke den beste, må vente en time på 1 speider der noen oppdrag trenger gjenstander oppdaget av speidere. Premiumvalutaen er ganske sjenerøs, men 150 edelstener for 3 speidere kan være vanskelig å få tak i. Og mengden evolusjonsessens og materiale som trengs for utvikling av 4-stjerner fugler er ekstremt høy. Jeg vet at de er sterke, men det beløpet er sprøtt
Det pleide å være et bra spill, men mengden annonser som det har nå er bare latterlig, det har flere annonser enn Ebay. Det er ingen spillutvikling, hver oppdatering ser ut til å ta noe bort og skape flere feil, krasjer regelmessig eller unnlater å kontakte serveren (jeg spiller på mer enn én enhet og de har begge de samme problemene).
💃
Ekstremt sakte å laste, selv på en nyeste mobiltelefonmodell. Interessant bare i begynnelsen, etter noen uker blir det bare kjedelig fordi det er de samme kampene som gjentas tusenvis av ganger, bare dumt. Den eneste måten å komme seg raskt på er å bruke tusenvis av dollar. Fjerner spillet nå!
Sonic Dash - Endless Running Arcade jsv
Strålende
Kult.
Jeg vil anbefale dette spillet hvis du kjeder deg, men det er én ting som er så irriterende. HVER GANG JEG VIL KJEMPE MED SJEFEN FOR Å FÅ TERENCE, SPARKER SPILLET MEG UT SÅ ROVIO VENNLIGST FIKSER DETTE ELLER JEG GI DETTE EN STJERNE. vær så snill å fikse dette, jeg gjør nesten ingenting nå. 😡😡😡
Jeg har spilt en stund, og nå vil spillet plutselig ikke la meg spille Terrance-kampanjeoppdraget. Det er synd, jeg elsker dette spillet, men hvis jeg ikke kan gå videre, kan jeg like gjerne slette det.
Totalt sett er spillet enestående med fantastisk grafikk. Den ene tingen jeg ønsker er å kjøpe fugler på høyere nivå med fugletegnene for å kunne ha et bedre fuglelag i stedet for å håpe på flaks for å få 4-stjerners eller høyere fugler.Å få fuglene på høyt nivå fra tårnet er nesten umulig med mindre du vil bruke hundrevis om ikke tusenvis av edelstener. Bare en tanke. Takk
AB Evolution 2022 Szerepjátékok vxa
Veldig morsomt spill. Noe jeg kan spille hver dag.
Ganske morsomt spill, men jeg forakter absolutt at jeg sitter fast i en klan der alle medlemmene har vært inaktive i over et år... hvis du går, mister du alle bidragene og fordelene du har brukt for mange mynter på. Dette spillet Er et flott spill med mye potensial, kan jeg foreslå flere ting å legge til i for eksempel handel med fugler på et visst nivå, bare i tilfelle noen noen gang blir for sterke og bestemmer seg for å gi bort fuglene sine, men bortsett fra det er spillet flott og jeg elsker det absolutt.
Elsker dette spillet, og jeg har kommet videre uten å bruke penger. Jeg bruker det bare på et arrangement der. Jeg brukte maks 3 pund i dag, og jeg har faktisk kommet veldig langt, lol. Det er som et raid skyggelegender, men med fugler! En*-app. Fortsett med det fantastiske arbeidet. Og tusen takk for at du gjorde spillet tilgjengelig for gratisspillere! En må ha!
Jeg har spilt regelmessig i et par måneder og liker det. Det kan være litt buggy, men oppdateringene er også veldig raske. Feilene slår en stjerne av. Jeg har ikke vært en fullstendig gratisspiller, men har vært i stand til å konkurrere med et par små kjøp. Det er noe innsamling som fortsetter å holde meg interessert. Pvp og klaner hjelper også. Arrangementene er virkelig det jeg liker. Jeg anbefaler!
Helt supert spill:)
bra spill
Mehh... Mine fugler kan ikke bli funnet etter å ha oppgradert dem, med mindre jeg går helt ut av spillet og går inn på samme sted igjen. Dessuten, under arenaspilling hvis du taper er det ingen måte å kjøpe diamanter eller gull på... Hei, jeg har satt meg gjennom de endeløse tilleggene og alt jeg vil gjøre er å bruke mer $, men Ya'All vil ikke la meg. Trodde det var $$ poenget? Helt morsomt spill å komme videre og oppnå MEN totalt frustrerende. Jeg er på nivå 80 og det går greit å avinstallere. 😞
Angry Birds Evolution Rollespill gvk
Hjk
vel siden de fortsetter å spørre meg om å rangere spillet deres, vil jeg det. Spillet var fantastisk med hver forbedring jeg trodde det ville bli bedre. Men med hver forbedring fant Rovio nye måter å suge penger ut av spillerne sine. Nå har det blitt PAY TO PLAY SPILL. For å få tak i de 5* fuglene som kreves for å vinne arrangementene deres, må du kjøpe spesialbilletter. Men selv da er det ingen løfter om at du vil vinne en 5* fugl, men sjansen din er betraktelig forbedret. Rovio har blitt grådig.
Det har gått 18 måneder siden siste oppdatering. Så foreldet på dette tidspunktet. De samme tingene om og om igjen og om igjen. Samme belønninger, samme hendelser, samme karakterer om og om igjen. Det er absurd. HVER SPILLER JEG HAR MØTT, ER I bunn og grunn BORTE PÅ GRUNN AV DETTE. De er gjerrige med belønninger. Støtten er nedlatende og en spøk. Jeg er level 240 tror jeg. Lojal mot klanen jeg er i... men ærlig talt begynner den å bli gammel, veldig fort. Spillerne drar i hopetall. Rovio bryr seg ikke.
elsker spillet, men blir veldig irritert over den siste oppdateringen som tvinger meg til å se videoer etter å ha spilt en kamp! Jeg har ikke noe imot å se videoer for et formål/belønning og når jeg velger det, men å bli tvunget til det slår meg av dette spillet!
Spillet er morsomt helt til du prøver å spille glich-arenaen. Mest fordi det etter en stund er irriterende å bli fortalt at du tapte når spillet fikk deg til å tape. Motstanderen din tar ingen skade for flere svinger og utsletter deg. Noen ganger fungerer feilen for deg. Men jeg vil heller at spillet bare fungerer som det skal. Vi får se hvor mye lenger jeg fortsetter å betale for abonnementet. I tillegg er annonsene du ikke kan dempe, ubehagelige.
Spillet ville vært 100 ganger bedre hvis du ikke trengte å bruke speiderfugler for å utføre oppdrag speiderfugler bør kun brukes til sideoppdrag. Ikke for å fortsette på hovedoppdrag. Jeg venter i timevis på å få nok speidere klare til å komme videre på hovedhistorien. Det er ganske frustrerende. Alt i alt et bra spill.
Artig spill. Enkel å spille. Det blir vanskeligere å få tak i 5-stjerners hovedarrangementsfugler. 3 arrangementer nå, og jeg kan ikke engang få en av arrangementsfuglene. Jeg trenger ikke å få alle 3 arrangementsfuglene. Jeg ville nøye meg med minst én. Spesielt hvis jeg tjente for å få den gyldne billetten og en sjanse på 13 ganger eller høyere. Det begynner å bli latterlig
ganske morsomt tidssløser, men hvis du fortsetter for langt i kampanjen for raskt, vil du finne deg selv utjevnet av grisene. dette vil ta bort hurtigangrepsfunksjonen og gjøre kampene mye tøffere. dette er på vanvittig vanskelighetsgrad. så jeg anbefaler bare å speide etter steder og få tyvegods på den måten. også det å få hendelsesgris virker påvirket av kjøp. uten å kjøpe hendelsespakker får jeg sjelden den andre fuglen (av 3) som tilbys gjennom vanlig spill.